Like This



Jumaat, 25 Januari 2013

25th January 2013

Assalammualaikum :)

'Though miles may lie between us.We are never far apart,for friendship doesn't count miles,it's measured by the heart'


Hello World.Tengah update entry while waiting Running Man start.Ahah.Aku big fan Jong Kook.Hehehehe.


Tadi lepas balik sekolah ada buat makan-makan with my Little Diva.Sebab Ain last day sekolah kan.So,gathering buat makan-makan.Mira macam biasalah,buat kek dia yang sedap tu.Dahlah sedap,comel pulak tu.HAHAHA.Bila lah aku nak pandai buat kek macam tu.Dira bawa air.Mee goreng share-share duit.Sharing is caring right.puihh.And kitaorang belikan Ain teddy bear and lekatkan macam stick note dekat bear tu.Comel gila.AAAA.Lepastu ada tulis dekat buku dedication untuk Ain.Sweet kan ? Ehem.


Mula-mula Ain masuk,kitaorang tutup mata dia dengan kain.Sambil tu Mira bawa dia berjalan sekeliling rumah Erin.Kelakar gilaa.Kitaorang tipu dia cakap ada longkang lah,ada tangga lah.HAHAHAHA.Nakal gila kenakan Ain.Masuk dalam bilik Erin,waktu tu tak buka lagi dia punya kain tu.Kitaorang diam-diam buat macam keluar bilik.Ain fikir waktu tu ada dia dengan Erin dalam bilik tu jee padahal main ramai lagi :3 Semua senap gila.Lepastu Erin interview macam-macam.Sweet gila.


After that,makan-makan.Tangkap gambar.Story-mory dengan diorang.Aku rindu sangat nak gathering lagi macam tu.Last sekali waktu birthday Erin.Ramai-ramai.Semua nak self cam.Bapak ahh.Aku rasa,aku seorang jee yang bajett comel.HAHAHAHA.Waktu nak balik tu,Mira suruh peluk Ain.Aku tak sanggup peluk dia lama-lama.Nanti aku menangis sorang-sorang.Aku tak nak.Sedih.hmm.Aku tak dapat bayangkan lepas ni ada lagi yg nak pindah tinggalkan aku.


Okayy,till here.Aku nak menangis.better aku stop sekarang.Lgipun running man dah start.Eheh.Dapat hilangkan kesedihan aku.


Assalammualaikum :)

Tiada ulasan: