Like This



Sabtu, 19 Januari 2013

Friends.Boarding school.Me



"Allah gives you pain to make you learn how to be strong.Stay strong,never give up and always be grateful "


Assalammualaikum :)

Lambat lagi update.Hahahaha.Aku nak bagitahu yang sekolah aku dah start balik pukul 2.50 :3 Tapi aku rasa sama je sebab lepastu ada solat jemaah.Kira okayy lah.takdelah lambat sangat nak solat zohor :) Alhamdullilah.

Rabu lepas keluar result sbp.And aku tak mohon pun :3 Tapi most of my friends dapat lah.Rezeki dia org kan :) Ain and Lala dapat Tkc.Intan dapat Sains Johor and ramai lagilah.Ada yg dapat Samura,Sains Batu Pahat,Sains Sembrong and Kisas.Alhamdullilah semua dapat sekolah best-best.Tapi yang paling sedih Ecah lah.Dia nak pindah TvT.Aku sedih.HAHAHA.Sebab nanti dah takde sape lagi nak kacau hidup aku and nak panggil aku "Miss Vibrate".Kelakar jee.Tapi hari Jumaat haritu memang gila-gila ah.Siap bagi aku biskut tulis Miss Vibrate.Kelakar gila :)

And lepasni LD kurang sorang.Ain Iffah dah pindah Tkc.Sedih memanglah.Nanti dah takde sape nak cerita fasal crush dengan aku.Tapi aku tahu itu yang terbaik buat dia.Allah knows the best.I'll always prays for you.My dear friend.Yg penting jangan lupa kawan lah dekat Sharodz ni.AAAA.Aku bajet macam Ain baca kan.Hahahaha.Takpelah :)

And siapa yang tak dapat tu janganlah frust macam nak gila kan.Act,semua sekolah sama jee and yg membezakannya ialah kita.Diri kita sendiri nak belajar ke tak nak.Okayy,ni semua aku baca dekat Twitter.Hehehehe.Normal okayy.

Drop the subject.Aku ? Still the same.Waiting for the Mara Junior Science College result on the Feb.Erin,Iffah and Tasah macam marah je kalau aku dapat tawaran tu.Entahlah.Tak tahu nak cakap macam mana.Just wait and see.Kalau dapat,dapatlah.If not,bukan rezeki aku.Aku just tertekan sebab macam banyak je kerja jadi Kt ni.Tak senang hati if ada budak kelas yg buat masalah.Tapi lagi tak senang hati sbb tengah study and then announcement nak jumpa kt *sigh* Dear Cikgu,tolonglah jumpa lepas habis kelas.Saya nak study.*Menangis.HAHAHAHAH.Jadi,konklusinya aku kena cover sendiri kalau ada subject yg tertinggal.Yelah dah pegang amanah kan kena jalankan jugak amanah tu.Jadi pemimpin ni bukan senang.Kena adil dengan semua orang.HMM.

Okayy,need to go.Readers,doakanlah apa yang terbaik utk aku.Assalammualaikum :)

Love,
Far.









Tiada ulasan: