Like This



Rabu, 6 November 2013

Chemistry




hello
Aku tak tahu apa jadi dengan aku.Makin hari makin hilang sense aku.Tadi chemistry time.As you know masuk lab ibarat masuk rumah evil witch yang penuh dengan potions.Teacher marah sebab kitaorang turun lambat & dia asked one by one kenapa turun lambat.Damn.Aku tak berani nak tentang mata dengan dia waktu tu.Aku terfikir alasan yang munasabah rather than aku jadi batu dekat situ.Dalam hati aku dah berkajang kajang aku cursed classmate yg halang aku nak turun tadi.Menyirap aku tengok attitude classmate aku ni.Aku pun ikut apa yang dia cakap.Bodoh pun ada gak aku ni.Markah chemist ke laut.Natas dah merengek sebelah aku markah dia merosot.Teacher pun ungkitlah dia pergi aussie haha hihi huhu then tak tak baca buku.Aku dalam hati “Far macam ni kau nak pergi Aberdeen buat medic” tolonglah.Aku salah ke soalan tu susah sangat ke. IIBless you chemistryII Someone puhleasee.I just need some help about tips on chemistry the evil subject.Gahh.Bye

Assalammualaikum

2 ulasan:

Unknown berkata...

Lol. i bet u ni peminat hlovate. betol tak ?

Unknown berkata...

Lol. i bet u ni peminat hlovate. betol tak ?