Like This



Sabtu, 15 September 2012

Open House

Assalamualaikum.

Today,my house ada open house.So,ramai lah datang.*Kenapa aku rasa macam akward gila ni*
Kawan aku yang datang Erin,Iffah,Ayu,Mira,Dira,Lala and adik Lala yang comel,Akim.So ramai jugaklah kawan yang dijemput tapi tak datang *ehem* Gambar takdelah sangat even Iffah punya shawl dah cantik dah belit and baju Dira dah sangat vogueee dah.Hehehehehe.Ni just gambar aku dengan Irish cousin aku.
*maaf lah kualiti gambar tak berapa nak baik.Aku webcam jeee.Tunggu nak beli  lomo ni hah*
Okayy,aku tengah tunggu UKISS comeback.Teaser dah keluar.And you know whattt,rambut Eli memang minta pelempang aku free-free.Perghhh.Asal dia tak botak kan je terus rambut dia.Kiseop pun sama.Aku rasa semuanya nak membuang ketampanan dah.Haissshhhh.Ni yang nak cari madu Eli.LOL///Forget about it.

PMR lagi 3 minggu.And tv aku dah rosak.Mama kata lepas habis PMR baru betul tv.Whattheeee ?? And mama nak ambil phone.Okayy,Sabar Farrrr.Ini untuk kebaikan aku juga.hmmm.So,I guess this is my last entry before PMR.Okayy people,wish me luck for my PMR.Love you,Till Then

Adios.

Tiada ulasan: