Like This



Ahad, 13 Mei 2012

Kawan

Assalamualaikum ;)

Guess what.My mid year term is just around the corner.But I'm still infront this lappy.Oh yeah.hahahahha//Gelak-gelak.Nanti result teruk padan muka :P
While doing my kerja kursus,saya ambil masa untuk tulis entry baru.Just one.After this,NO MORE ENTRY until the first term holiday//huhuhuhu.

Awak,i miss you.Saya rindu awak.Saya rindu nak makan dengan awak,nak belajar dengan awak,nak balik sekolah dengan awak,nak dengar celoteh awak.Tapi sekarang semua dah tak ada.Even bila kita jumpa pun,saya kekok dengan awak.Saya dah tak ada idea nak cakap dengan awak.Saya takut bila saya cakap dengan awak nanti awak marah saya.Sebab saya selalu sakitkan hati awak.Tapi,saya selalu back up awak bila kawan-kawan yang lain kutuk awak.Dia orang kata saya ni lembut sangat dengan awak.Saya selalu sangat bagi muka dengan awak.Tapi sebenarnya tak.Saya ikhlas sangat kawan dengan awak.Saya pun tak tahu sampai bila kita nak jadi macam ni.Habis PMR ? After PMR,kita semua dah buat hal sendiri.Kalau masuk form 4 nanti,awak mesti dapat tukar sekolah.Tapi saya ? Saya selalu sangat doa kita dapat sekolah sama-sama bila form 4 nanti.Boleh belajar sama-sama.Boleh blur sama-sama.Boleh fangirling sama-sama.Boleh 'menggila' sama-sama.Boleh sedih sama-sama.Macam-macam kita boleh buat sama-sama.Saya doakan awak akan berjaya dalam mid term ni.

Saya harap awak akan ingat saya sampai bila-bila.I MISS YOU FRIEND!

Sincerely,
Me.

Tiada ulasan: